مسترموهیتو
Persian
خدا ستارالعیوبه،
البته اگه بنده های فضولش بذارن..
"من از علامههای عشق خط دارم که مجنونم.."
بـر سـنـگ مـزار هـر کـسـی نـامـی هـسـت
مـن گـم شـده ی عـشـق تـوام نـام ندارم..
Persian
خدا ستارالعیوبه،
البته اگه بنده های فضولش بذارن..
"من از علامههای عشق خط دارم که مجنونم.."
بـر سـنـگ مـزار هـر کـسـی نـامـی هـسـت
مـن گـم شـده ی عـشـق تـوام نـام ندارم..