My overthinking...
Persian
اینطوری بود که تو اوج دونستن ازش،
میفهمیدی هیچ چیزی نمیدونی ازش
افسرده بود؟ زیادی باهوش؟ دیوونه؟ دروغگو؟ شخصیت نمایشی؟
هیچکس نمیدونست!
Persian
اینطوری بود که تو اوج دونستن ازش،
میفهمیدی هیچ چیزی نمیدونی ازش
افسرده بود؟ زیادی باهوش؟ دیوونه؟ دروغگو؟ شخصیت نمایشی؟
هیچکس نمیدونست!